Wypełniając obowiązek prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób elektroniczny, Zamawiający (Gmina Kołobrzeg), wdrożył Platformę eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi dokonać rejestracji konta wykonawcy w systemie Marketplanet (https:/oneplace.marketplanet.pl). Czas weryfikacji danych od złożenia wniosku o rejestrację do aktywacji konta może wynosić do dwóch dni roboczych. Rejestracja konta wykonawcy nie zobowiązuje do złożenia oferty.

 

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.

 

Wejście na platformę do zamówień publicznych udzielanych w reżimie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych odbywa się  za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem:

https://gmina-kolobrzeg.ezamawiajacy.pl