Małgorzata Mazur – Główny Specjalista ds. Społecznych i Profilaktyki P/Alkoholowej
tel. 94 35 30 446, budynek „A” Urzędu Gminy, parter, pok. Nr 11
e-mail: m.mazur@gmina.kolobrzeg.pl
Do zakresu czynności należy m.in.:
1) sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją zadań z zakresu ochrony, promocji i profilaktyki zdrowia;
2) współpraca z organizacjami pozarządowymi statutowo zajmującymi się ochroną zdrowia
i sprawami społecznymi, w tym przyznawanie i rozliczanie środków finansowych zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
3) współdziałanie z różnymi podmiotami w zakresie realizacji zadań dotyczących pomocy społecznej, ochrony zdrowia oraz działań na rzecz osób niepełnosprawnych;
4) współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz zmniejszenia rozmiarów problemów społecznych, w tym m. in.: Policja, Sąd, Prokuratura, inne,
5) ogłaszanie i przeprowadzanie konkursu ofert na wykonanie zadań objętych gminną strategią rozwiązywania problemów społecznych/przyjmowanie wniosków o dofinansowanie i ich merytoryczna ocena;
6) opracowywanie i wykonywanie uchwał w sprawach programu rocznej współpracy z organizacjami pozarządowymi;
7) przyjmowanie wniosków o współorganizację realizacji zadań własnych z zakresu ochrony zdrowia i pomocy społecznej;
8) przeprowadzanie kontroli realizacji umów, zleceń i innych zadań wykonywanych
w ramach stanowiska, w tym rozliczanie dotacji udzielanych różnym podmiotom;
9) opracowywanie projektu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (GPP i RPA) na kolejny rok oraz:
a) projektu planu wydatków na dany rok budżetowy,
b) projektu sprawozdania z realizacji GPP i RPA.
10) opracowanie projektu Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii ( GPPN), projektu planu wydatków Gminnego Programu PN na dany rok budżetowy, projektu sprawozdania z realizacji GPPN,
11) obsługa spraw Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, w tym przyjmowanie wniosków dotyczących podjęcia leczenia odwykowego przez osoby uzależnione;
12) współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz zmniejszania rozmiarów problemów uzależnień w środowisku;
13) przyjmowanie wniosków o dofinansowanie realizacji zadań GPP i RPA i ich merytoryczna ocena;
14) organizacyjne przygotowanie i przeprowadzenie postępowań dotyczących konkursów zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
15) koordynowanie prac Zespołu Interdyscyplinarnego ds. przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz ochrony ofiar przemocy w rodzinie;
16) monitorowanie spraw związanych z łagodzeniem bezrobocia;
17) prowadzenie spraw i dokumentacji związanej z realizacją prac społecznie użytecznych, prac interwencyjnych i robót publicznych na terenie Gminy;
18) prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna oraz współpraca w tym zakresie z Sądem Rejonowym w Kołobrzegu;
19) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawach dotyczących stażów w Urzędzie Gminy i prowadzenie w tym zakresie dokumentacji.
Liczba wyświetleń: 288
Źródło informacji: Adam Budka
2023-11-19 13:36 Migracja strony