Stanowisko pracy ds. Obywatelskich
Małgorzata Krycińska – Główny Specjalista ds. Obywatelskich
tel. 94 35 30 446, budynek „A” Urzędu Gminy, parter, pok. Nr 11
e-mail: m.krycinska@gmina.kolobrzeg.pl
Do zakresu czynności należy m.in.:
1. Prowadzenie spraw meldunkowych;
2. Wydawanie dowodów osobistych;
3. Unieważnianie z urzędu dowodów osobistych;
4. Prowadzenie ewidencji ludności oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych;
5. Prowadzenie rejestru wyborców, sporządzanie spisów wyborców, wydawanie decyzji w tym zakresie;
6. Udzielanie pełnomocnictwa do głosowania w wyborach;
7. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach meldunkowych;
8. Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących wymeldowań i zameldowań;
9. Przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora dla strony, której miejsce pobytu nie jest znane;
10. Poświadczanie życia osobom pobierającym renty zagraniczne;
11. Udostępnianie danych osobowych ze zbiorów meldunkowych oraz ewidencji wydanych
i utraconych dowodów osobistych w formie zaświadczeń, na zasadach określonych w ustawie o ewidencji ludności i dowodach osobistych, zgodnie z przepisami o dowodach osobistych;
12. Analiza zmian demograficznych na terenie Gminy, sporządzanie list i zestawień ludności dla potrzeb organów zdrowia, komend wojskowych, dyrektorom szkół i innym organom;
13. Prowadzenie spraw związanych z obywatelstwem polskim;
14. Prowadzenie spraw repatriantów w zakresie spraw należących do zadań Gminy;
15. Przyjmowanie oświadczeń o organizowaniu zgromadzeń, wydawanie zakazów zgromadzeń i rozwiązywanie zgromadzeń zagrażających życiu, zdrowiu lub mieniu;
16. Udzielanie pomocy i informacji organom wojskowym w zakresie prowadzonych a stanowisku spraw;
17. Udostępnianie danych osobowych ze zbiorów meldunkowych oraz ewidencji wydanych
i unieważnionych dowodów osobistych;
18. Współpraca z policją w sprawach bezpieczeństwa publicznego oraz dyscypliny meldunkowej;
19. Prowadzenie spraw dotyczących zbiórek publicznych;
20. Wnioskowanie o nadanie numeru PESEL i udzielanie informacji w tym zakresie;
21. Współpraca z Urzędem Stanu Cywilnego w Kołobrzegu w zakresie wnioskowania
i organizowania uroczystości z okazji wręczania medali dla mieszkańców Gminy za długoletnie pożycie małżeńskie;
22. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na przeprowadzenie imprez masowych.
Liczba wyświetleń: 353
Źródło informacji: Adam Budka
Data źródła: 2009-01-09 10:45
2023-11-19 13:36 Migracja strony