Stanowisko pracy ds. Obsługi Rady Gminy
Magdalena Jachimowicz – Główny Specjalista ds. Obsługi Rady Gminy
tel. 94 35 30 453, Budynek „B” Urzędu Gminy, I piętro, pok. Nr 39
e-mail: rada@gmina.kolobrzeg.pl
Do zakresu czynności należy m.in:
1. Wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań ustawowych i statutowych Przewodniczącego;
2. Przygotowanie i obsługa sesji, komisji stałych i doraźnych oraz klubów radnych;
3. Sporządzanie protokołów z sesji Rady oraz posiedzeń Komisji Rady;
4. Informowanie pracowników Urzędu o opublikowanych aktach prawa miejscowego;
5. Prowadzenie zbioru i rejestru uchwał Rady, prowadzenie kompletnego zbioru aktów prawa miejscowego;
6. Prowadzenie rejestrów:
- opinii, wniosków Komisji,
- interpelacji, zapytań, wniosków radnych.
7. Organizacja załatwiania skarg i wniosków należących do właściwości Rady;
8. Opracowywanie projektów uchwał Rady wnioskowanych przez Przewodniczącego Rady, Komisje, Kluby Radnych oraz radnych;
9. Organizacja i koordynacja przygotowania odpowiednich materiałów dla Rady i Komisji;
10. Umożliwianie wglądu zainteresowanym do uchwał Rady Gminy oraz protokołów z posiedzeń Rady i jej Komisji po ich sporządzeniu;
11. Organizowanie szkoleń radnych;
12. Rozliczanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej diet radnych,
13. Prowadzenie zbioru i rejestru zarządzeń Wójta;
14. Prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej;
15. Prowadzenie rejestru pełnomocnictw i upoważnień dla pracowników Urzędu oraz dla dyrektorów/kierowników gminnych jednostek organizacyjnych;
16. Prowadzenie kompletnego zbioru uchwał Rady Gminy oraz opracowywanie sprawozdań z realizacji podjętych uchwał;
17. Przesyłanie uchwał Rady Gminy do organów nadzoru oraz do publikacji w Dzienniku Urzędowym;
18. Przekazywanie uchwał Rady Gminy komórkom organizacyjnym celem realizacji;
19. Prowadzenie kompletnego zbioru interpelacji radnych, nadzór nad terminowością odpowiedzi na interpelacje radnych;
20. Prowadzenie programu ubezpieczeniowego Gminy Kołobrzeg.
Liczba wyświetleń: 369
Źródło informacji: Wioletta Pańtak
Data źródła: 2023-05-25 00:00
2023-11-19 13:36 Migracja strony