WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
Urząd Gminy w Kołobrzegu informuje, że z dniem 30 kwietnia 2013 r. została zlikwidowana obsługa kasowa w urzędzie. W związku z tym faktem, wszelkie opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych należy wnosić wyłącznie na wydzielony rachunek:
BANK PEKAO S.A w Kołobrzegu
59 1240 6960 3320 3016 1111 0000
Wszystkie wpłaty uiszczane w ratach należy wnosić ze stosownym wyprzedzeniem. Opłata za korzystanie z zezwolenia musi znajdować się na wyżej wskazanym rachunku najpóźniej w ostatnim dniu wyznaczonego ustawą terminu tj.:
I rata – do 31 stycznia,
II rata – do 31 maja,
III rata – do 30 września.
UWAGA: Przekroczenie terminu wpłaty będzie skutkować wygaśnięciem zezwolenia!.
Opłatę wnoszoną przelewem prosimy opisywać w tytule w sposób umożliwiający poprawną identyfikację np.:
Wnoszący: Jan Nowak (NIP: 512-256-64-32)
Opłata za zezwolenie: II rata
„Bar Stokrotka” ul. Kwiatuszkowa 125
Zezwolenie nr: II/A/76/2010, II/B/38/2010, II/C/29/2010
Podstawa prawna: art. 11 ust. 7 oraz art. 18 ust. 12 pkt 5 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1356).
Liczba wyświetleń: 144
Źródło informacji: Marek Dołęgowski
Data źródła: 2013-05-06 14:24
2023-11-19 13:36 Migracja strony