Strona gov.pl/bip - otwarcie w nowym oknie
Strona jednostki - otwarcie w nowym oknie

  •  BIP
  •  Deklaracja dostępności
  •  SIP
  •  Wersja dla niedowidzących
  •  Wersja graficzna

  •   Ostatnio dodane
    • 2025-05-08 12:29
      Obwieszczenie Wójta Gminy Kołobrzeg z dnia 07.05.2025r. w sprawie budowy boiska wielofunkcyjnego w Dźwirzynie dz. nr 819/1, 819/2 obr. ew. Dźwirzyno
    • 2025-05-08 12:26
      Rok 2024
    • 2025-05-08 12:23
      Rok 2024
    • 2025-05-07 10:16
      Wytyczne dla obwodowych komisji wyborczych dotyczące zadań i trybu przygotowania oraz przeprowadzenia głosowania w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 18 maja 2025r.
    • 2025-05-05 13:16
      Postanowienie Komisarza Wyborczego w Koszalinie II w sprawie zmian w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 6 w gminie Kołobrzeg

  • Informacje ogólne
    • Dane podstawowe
  • Organy
    • Wójt
    • Rada
  • Urząd Gminy
    • Struktura organizacyjna
    • Kodeks etyki
    • Regulamin pracy
    • Regulamin wynagradzania
    • Procedury - Poradnik Klienta
    • Statusy spraw
    • Podatki i opłaty lokalne
    • Prowadzone rejestry i ewidencje
    • Ogłoszenia
    • Spis telefonów Urzędu
    • Oferty Pracy
    • RODO - informacje
    • Klauzule informacyjne
    • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Gmina
    • Rejestr Instytucji Kultury
    • Charakterystyka ogólna
    • Dane statystyczne
    • Jednostki organizacyjne
    • Sołectwa
    • Stowarzyszenia i związki międzygminne
    • ZIT KKBOF
  • Prawo lokalne
    • Akty prawa miejscowego
    • Projekty uchwał
    • Uchwały
    • Statut
    • Zarządzenia Wójta
    • Regulamin
    • Strategia rozwoju
    • Raport o stanie gminy
    • Budżet
    • Sprawozdania z wykonania budżetu
    • Sprawozdania finansowe
    • Mienie Gminne
    • Zasoby mapowe
    • Wykaz udzielonych ulg odroczeń umorzeń.
    • Plan zagospodarowania przestrzennego
    • Dane przestrzene dla planów miejscowych
    • Zintegrowany Plan Inwestycyjny
    • Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
    • Publiczny Wykaz Danych Środowiskowych
    • Zbiór przepisów gminnych
    • Elektroniczny zbiór aktów prawnych
    • Współpraca z organizacjami pozarządowymi
    • Stypendia, nagrody - sport
    • Konsultacje Społeczne
    • Oświata-dotacje
    • Plan zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe
    • Gospodarka odpadami komunalnymi
    • Rejestr petycji
    • Zabytki
    • Dotacje na zabytki
    • Zdrowie publiczne
    • Ocena jakości wody przeznaczonej do spożycia
    • Przeciwdziałanie przemocy
    • Inne
  • Wybory
    • Wybory Prezydenta RP 2025
    • Wybory Sołtysów i Rad Sołeckich 2024-2029
    • Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
    • Wybory Samorządowe 2024
    • Referendum Ogólnokrajowe 2023
    • Wybory do Sejmu i Senatu 2023
    • Wybory do Izb Rolniczych 2023
    • Wybory ławników 2024-2027
    • Archiwum
  • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
    • Informacje o spisie
    • Zarządzenie w sprawie utworzenia Gminnego Biura Spisowego
    • Nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych
    • Dodatkowy nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych w Gminie Kołobrzeg
  • Powszechny Spis Rolny
    • Informacja GUS o Powszechnym Spisie Rolnym 2020
    • Nabór kandydatów na rachmistrzów terenowych
  • Zamówienia Publiczne i Przetargi
    • Zamówienia Publiczne
    • Sprzedaż Mienia Gminnego
    • Dzierżawy
  • Kontrole
    • Audyty
    • Kontrole Komisji Rewizyjnej
    • Kontrole Zewnętrzne
    • Kontrole Wewnętrzne
  • Informacja publiczna
    • Informacje ogólne
    • Wniosek o udostępnnienie informacji publicznej
    • Ponowne wykorzystanie informacji publicznej
    • Informacje publiczne udostępnione na wniosek
    • Działalność lobbingowa
  • Oświadczenia Majątkowe
    • Pracownicy Urzędu
    • Kierownicy Jednostek
    • Radni
  • Informacje
    • Zgłoszenie naruszeń prawa
    • Koordynator do spraw dostępności
    • Instrukcje obsługi
    • Niepublikowane w BIP
    • Statystyka
    • Redakcja

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

Urząd Gminy Kołobrzeg

BIP > Prawo lokalne > Zarządzenia Wójta > kadencja 2010 -2014 > rok 2012

Struktura bieżącej kategorii

  • Zarządzenie Nr 70 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 69 w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok
  • Zarządzenie Nr 68 w sprawie zmiany w sprawie powołania stałej komisji inwentaryzacyjnej
  • Zarządzenie Nr 67 w sprawie wprowadzenia instrukcji ewidencji i poboru podatków i opłat
  • Zarządzenie Nr 66 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji metodą weryfikacji i potwierdzenia sald niektórych aktywów i pasywów Urzędu Gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 65 w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji metodą spisu z natury paliwa znajdującego się w samochodach strażackich będących na stanie Urzędu Gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 64 w w sprawie powołania komisji do odbioru końcowego inwestycji
  • Zarządzenie Nr 62 w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realziację zadań publicznych w zakresie ochrony i promocji zdrowia , pomocy społecznej, przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym, upowszechniania kultury fizycznej i sportu
  • Zarządzenie Nr 63 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44A/2012 z dnia 24.08.2012 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji prowadzenia ewidencji księgowej i rozliczania projektu " Integracyjne spotkania polsko-niemieckie w gminie Kołobrzeg".
  • Zarządzenie Nr 61 w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok
  • Zarządzenie Nr 59 w sprawie udzielenia upoważnienia do realizacji projektu systemowego " Moja szansa - indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych Gminy Kołobrzeg"
  • Zarządzenie Nr 58 w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości
  • Zarządzenie Nr 57 w sprawie zmian budżecie gminy na 2012 rok
  • Zarządzenie Nr 56 w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości
  • Zarządzenie Nr 55 w sprawie wprowadzenie instrukcji prowadzenia ewidencji księgowej i rozliczania projektu " rewitalizacja centrum m. Budzistowo w wyniku przebudowy ulic Kasztelańskiej i Lipowej"
  • Zarządzenie Nr 54 w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok
  • Zarządzenie Nr 53 w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości
  • Zarządzenie Nr 52 w sprawie wyboru Sołtysa w Sołectwie Karcino
  • Zarządzenie Nr 51 w sprawie wprowadzenia instrukcji prowadzenia ewidencji księgowej i rozliczania projektów w Gminie Kołobrzeg realizowanych w ramach Programu Operacyjnego
  • Zarządzenie Nr 50 w sprawie wprowadzenia ewidencji księgowej i rozliczenia projektu " Cyfrowa Szkoła"
  • Zarządzenie Nr 49 w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok
  • Zarządzenie Nr 48 w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok
  • Zarądzenie Nr 46 w sprawie zasad korzystania ze służbowych telefonów komórkowych przez pracowników Urzędu Gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 45 w sprawie określenia trybu prac i szczegółowości materiałów dotyczących sporządzania projektu budżetu i wieloletniej prognozy finansowej do budżetu na rok 2013
  • Zarządzenie Nr 44 w sprawie wyboru Sołtysa w Sołectwie Sarbia
  • Zarządzenie Nr 44 w sprawie wprowadzenia instrukcji prowadzenia ewidencji księgowej rozliczania projektu " Integracyjne Spotkania Polsko-Niemieckie w Gminie Kołobrzeg"
  • Zarządzenie Nr 43 w sprawie przedstawienia informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Kołobrzeg za I półrocze 2012 roku
  • Zarządzenie Nr 42 A w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok
  • Zarządzenie Nr 42 w sprawie Programu zapewnienia i poprawy jakości audytu wewnętrznego
  • Zarządzenie Nr 41 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 40 w sprwie Kontroli zarządczej w jednostkach organizacyjnych i nadzorowanych Gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 39 w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok
  • Zarządzenie Nr 38 w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości ( ob. ew. Grzybowo)
  • Zarządzenie Nr 37 w sprawie zmiany Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro w Urzędzie Gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 36 w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok
  • Zarządzenie Nr 35 w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości ( ob. ew. Rościęcino)
  • Zarządzenie Nr 34 w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej
  • Zarządzenie Nr 33 w sprawie opracowania Planu Obrony Cywilnej dla Gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 32 w sprawie wysokości wynagrodzenia dla ekspertów wchodzących w sklad Komisji Egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela mianowanego, zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowo- wychowawczych
  • Zarządzenie Nr 31 w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej
  • Zarządzenie Nr 30 w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok
  • Zarządzenie Nr 29 w sprawie zmiany Procedur Zarządzania Ryzykiem w Urzędzie Gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 28 w sprawie dotacji dla podmiotów niezaliczonych do sektora finansów publicznych na realizację zadań publicznych w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym
  • Zarządzenie Nr 27 w sprawie powierzenia stanowiska Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Mieszka I
  • Zarządzenie Nr 26 w sprawie powołania Komisji Konkursowej opiniującej oferty na realizację zadań publicznych w obszarze przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym
  • Zarządzenie Nr 25 w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok
  • Zarządzenie Nr 24 w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok
  • Zarządzenie Nr 23w sprawie powołania komisji do oceny przydatności i likwidacji składników rzeczowych majątku ruchomego obrony cywilnej będącego na ewidencji materiałowej Urzędu Gminy Kołobrzeg.
  • Zarządzenie Nr 22 w sprawie restrukturyzacji istniejących formacji obrony cywilnej i utworzenia formacji obrony cywilnej
  • Zarządzenie Nr 21 w sprawie wprowadzenia instrukcji prowadzenia ewidencji księgowej i rozliczenia projektu " Podniesienie jakości życia mieszkańców na obszarze realizacji LSR - Powitanie Lata w Dźwirzynie 2012 "
  • Zarządzenie Nr 20 w sprawie wprowadzenie Zakładowego Planu Kont w Urzędzie Gminy w Kołobrzegu
  • Zarządzenie Nr 18 w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego samorządowej instytucji kultury – Biblioteki Publicznej w Gminie Kołobrzeg za rok 2011
  • Zarządzenie Nr 19 w sprawie przedstawienia sprawozdania finansowego za rok 2011
  • Zarządzenie Nr 17w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok
  • Zarządzenie Nr 16 w sprawie planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli na rok 2012
  • Zarządzenie Nr 15 w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości ( ob. ew. Budzistowo)
  • Zarządzenie Nr 14 w sprawie Instrukcji Obsługi Programu Ubezpieczeniowego dla Gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 13 w sprawie wytycznych do opracowania arkuszy organizacji szkół prowadzonych przez gminę Kołobrzeg na rok szkolny 2012/2013
  • Zarządzenie Nr 12 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 11 A w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok
  • Zarządzenie Nr 11/2012 w sprawie rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2011 rok
  • Zarządzenie Nr 10A w sprawie Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej
  • Zarządzenie Nr 10 z 06.03.2012 r. w sprawie powołania Zespołu do spraw wdrożenia systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w Gminie Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 9 z dnia 13.02.2012 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej
  • Zarządzenie Nr 8 z dnia 31 stycznia 2012 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok
  • Zarządzenie Nr 7 z dnia 20 stycznia 2012 w sprawie wyboru sołtysa i Rady Sołeckiej w Sołectwie Głowaczewo
  • Zarządzenie Nr 6 z 17 stycznia 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
  • Zarządzenie Nr 5A w sprawie dotacji dla podmiotów niezaliczonych do sektora finansów publicznych na realizację zadań publicznych w zakrsie upowszechniania kultury fizycznej i sportu oraz ochrony i promocji zdrowia i pomocy społecznej
  • Zarządzenie Nr 5/2012 w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej do przeprowadzenia egzaminu kończącego służbę przygotowawczą
  • Zarządzenie Nr 4 z 10.01.2012 r. w sprawie zmian w planie finansowym Urzędu Gminy w Kołobrzegu i Gminnego Ośrodka Sportu, Turystyki i Rekreacji w Dźwirzynie na rok budżetowy 2012
  • Zarządzenie Nr 1 z 5.01.2012 r. w sprawie planu finansowego Urzędu Gminy w Kołobrzegu na 2012 rok
  • Zarządzenie Nr 3 z 5.01.2012 r. w sprawie planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie odrębnymi ustawami na 2012 rok
  • Zarządzenie Nr 2 z 5.01.2012 r. w sprawie informacji o ostatecznych kwotach dochodów i wydatków oraz wysokości dotacji i wpłat do budżetu Jednostek Organizacyjnych Gminy Kołobrzeg na 2012 rok
  Informacje

Liczba wyświetleń:  207

 

  Historia zmian

2023-11-19 13:36  Migracja strony

 Adres redakcji

Urząd Gminy Kołobrzeg
ul. Trzebiatowska 48a
78-100 Kołobrzeg

 Osoby odpowiedzialne za BIP

 Informacje o serwisie

  • Mapa serwisu
  • Instrukcja obsługi
Na potrzeby naszej witryny korzystamy z plików cookie w celu personalizacji treści. Pozwala nam to zapewnić maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Możesz w każdej chwili zmienić ustawienia przeglądarki w zakresie korzystania z plików cookies.