Strona gov.pl/bip - otwarcie w nowym oknie
Strona jednostki - otwarcie w nowym oknie

  •  BIP
  •  Deklaracja dostępności
  •  SIP
  •  Wersja dla niedowidzących
  •  Wersja graficzna

  •   Ostatnio dodane
    • 2025-06-02 09:28
      Zarządzenie Nr 60 w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości
    • 2025-06-02 09:24
      Zarządzenie Nr 55 w sprawie przyznanie dotacji Organizacja półkolonii letnich z programem edukacyjnym lub socjoterapeutycznym w zakresie profilaktyki uzależnień pt.,, Radosne wakacje’’.
    • 2025-06-02 09:18
      Zarządzenie Nr 54 w sprawie przyznania dotacji " Organziacja wypoczynku letniego dzieci z niepełnosprawnościami w wieku szkolnym.
    • 2025-05-30 14:08
      Wykaz udzielonych ulg, odroczeń i umorzeń - 2024r.
    • 2025-05-30 14:01
      Informacja o nierozstrzygnięciu naboru na stanowisko: Inspektor ds. funduszy zewnętrznych

  • Informacje ogólne
    • Dane podstawowe
  • Organy
    • Wójt
    • Rada
  • Urząd Gminy
    • Struktura organizacyjna
    • Kodeks etyki
    • Regulamin pracy
    • Regulamin wynagradzania
    • Procedury - Poradnik Klienta
    • Statusy spraw
    • Podatki i opłaty lokalne
    • Prowadzone rejestry i ewidencje
    • Ogłoszenia
    • Spis telefonów Urzędu
    • Oferty Pracy
    • RODO - informacje
    • Klauzule informacyjne
    • Nieodpłatna pomoc prawna
  • Gmina
    • Rejestr Instytucji Kultury
    • Charakterystyka ogólna
    • Dane statystyczne
    • Jednostki organizacyjne
    • Sołectwa
    • Stowarzyszenia i związki międzygminne
    • ZIT KKBOF
  • Prawo lokalne
    • Akty prawa miejscowego
    • Projekty uchwał
    • Uchwały
    • Statut
    • Zarządzenia Wójta
    • Regulamin
    • Strategia rozwoju
    • Raport o stanie gminy
    • Budżet
    • Sprawozdania z wykonania budżetu
    • Sprawozdania finansowe
    • Mienie Gminne
    • Zasoby mapowe
    • Wykaz udzielonych ulg odroczeń umorzeń.
    • Plan zagospodarowania przestrzennego
    • Dane przestrzene dla planów miejscowych
    • Zintegrowany Plan Inwestycyjny
    • Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
    • Publiczny Wykaz Danych Środowiskowych
    • Zbiór przepisów gminnych
    • Elektroniczny zbiór aktów prawnych
    • Współpraca z organizacjami pozarządowymi
    • Stypendia, nagrody - sport
    • Konsultacje Społeczne
    • Oświata-dotacje
    • Plan zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe
    • Gospodarka odpadami komunalnymi
    • Rejestr petycji
    • Zabytki
    • Dotacje na zabytki
    • Zdrowie publiczne
    • Ocena jakości wody przeznaczonej do spożycia
    • Przeciwdziałanie przemocy
    • Inne
  • Wybory
    • Wybory Prezydenta RP 2025
    • Wybory Sołtysów i Rad Sołeckich 2024-2029
    • Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
    • Wybory Samorządowe 2024
    • Referendum Ogólnokrajowe 2023
    • Wybory do Sejmu i Senatu 2023
    • Wybory do Izb Rolniczych 2023
    • Wybory ławników 2024-2027
    • Archiwum
  • Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
    • Informacje o spisie
    • Zarządzenie w sprawie utworzenia Gminnego Biura Spisowego
    • Nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych
    • Dodatkowy nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych w Gminie Kołobrzeg
  • Powszechny Spis Rolny
    • Informacja GUS o Powszechnym Spisie Rolnym 2020
    • Nabór kandydatów na rachmistrzów terenowych
  • Zamówienia Publiczne i Przetargi
    • Zamówienia Publiczne
    • Sprzedaż Mienia Gminnego
    • Dzierżawy
  • Kontrole
    • Audyty
    • Kontrole Komisji Rewizyjnej
    • Kontrole Zewnętrzne
    • Kontrole Wewnętrzne
  • Informacja publiczna
    • Informacje ogólne
    • Wniosek o udostępnnienie informacji publicznej
    • Ponowne wykorzystanie informacji publicznej
    • Informacje publiczne udostępnione na wniosek
    • Działalność lobbingowa
  • Oświadczenia Majątkowe
    • Pracownicy Urzędu
    • Kierownicy Jednostek
    • Radni
  • Informacje
    • Zgłoszenie naruszeń prawa
    • Koordynator do spraw dostępności
    • Instrukcje obsługi
    • Niepublikowane w BIP
    • Statystyka
    • Redakcja

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

Urząd Gminy Kołobrzeg

BIP > Prawo lokalne > Zarządzenia Wójta > kadencja 2006-2010 > 2008 rok

Struktura bieżącej kategorii

  • Zarządzenie Nr 155 z 31.12.08 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2008 rok
  • Zarządzenie Nr 154_08 z 30.12.08 r. w sprawie szczegółowego przeprowadzenia służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w urzędzie gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 153_08 z 22.12.08 r. w sprawie zmian w budżecie gminy Kołobrzeg na 2008 rok
  • Zarządzenie Nr 152 z 22.12.08 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 151_08 Wójta Gminy Kołobrzeg z dnia 2 grudnia 2008 roku
  • Zarządzenie Nr 151 z 2.12.08 r. w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej do wyłonienia kandydatów na stanowisko Podinspektora_ Referenta ds. gospodarki komunalnej i mieszkaniowej
  • Zarządzenie Nr 150 z 30.11.08 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2008 rok
  • Zarządzenie Nr 149 z 19.11.08 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2008 rok
  • Zarządzenie Nr 148 z 14.11.08 r. w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej
  • Zarządzenie Nr 147 z 13.11.08 r. w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości obręb ewidencyjny Budzistowo
  • Zarządzenie Nr 146 z 13.11.2008 r. w sprawie projektu budżetu gminy na 2009 rok, informacji o stanie mienia komunalnego i prognozy łącznej kwoty długu.
  • Zarządzenie Nr 145 z 6.11.2008 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2008 rok
  • Zarządzenie Nr 144 z 3.11.2008 roku w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości obręb ewidencyjny Budzistowo
  • Zarządzenie Nr 143 z 30.10.2008 roku w sprawie zmian w budżecie gminy na 2008 rok
  • Zarządzenie Nr 142 z dnia 29 października 2008 roku w sprawie wyznaczenia osoby do zastępowania dyrektora szkoły w czasie jego nieobecności
  • Zarządzenie Nr 140 z 6.10.2008 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 100_08 Wójta Gminy Kołobrzeg z dnia 08.02.2008 r.
  • Zarządzenie Nr 139 z dnia 02.10.08 r. w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości ( obręb ewidencyjny Zieleniewo)
  • Zarządzenie Nr 138 z 30.09.2008 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2008 rok
  • Zarządzenie Nr 137 z 23.09.2008 r. w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości obręb ewidencyjny Obroty
  • Zarządzenie Nr 136 z 05.09.08 r. w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości ( obręb ewidencyjny Rościęcino)
  • Zarządzenie Nr 135 z 29.08.2008 r. w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości ( obręb ewidencyjny Grzybowo)
  • Zarządzenie Nr 134 z 28.08.2008 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2008 r.
  • Zarządzenie Nr 133 z 26.08.08 r. w sprawie przedstawienia informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Kołobrzeg za I półrocze 2008 roku
  • Zarządzenie Nr 132 z 26.08.2008 r. w sprawie wprowadzen ia instrukcji kancelaryjnej w GOPS w Kołobrzegu
  • Zarządzenie Nr 131 z 25.08.2008 r. w sprawie powołnaia Komisji Rekrutacyjnej do wyłonienia kandydatów na stanowsiko Inspektora ds. księgowości budżetowej
  • Zarządzenie Nr 130 z 21.08.2008 r. w sprawie ustalenia terminu składania wniosków na dofinansowanie zakupu podręczników dla dzieci z odziałów zerowych i uczniów klas I-III szkoły podstawowej
  • Zarządzenie Nr 129 z 19.08.2008 r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro w urzędzie gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 128 z 14.08.2008 r. w sprawie wprowadzenia Zakładowego Planu Kont w Urzędzie Gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 127 z 13.08.08 r. w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości ( obręb ewidencyjny Budzistowo)
  • Zarządzenie Nr 127A z 31.07.08 r. w sprawie upoważnienia Kierownika GOPS w Kołobrzegu do prowadzenia postępowania z zakresu świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
  • Zarządzenie Nr 126 z 15.07.2008 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego urzędu gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 125 z 30.06.08 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2008 rok
  • Zarządzenie Nr 124 z dnia 20 czerwca 2008 roku w sprawie powołania stałej komisji inwentaryzacyjnej
  • Zarządzenie Nr 123 z 20 czerwca 2008 roku w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości obręb ewidencyjny Kądzielno
  • Zarządzenie Nr 122 A z dnia 09 czerwca 2008 roku w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej
  • Zarządzenie Nr 122 z 11.06.2008 roku w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości obręb ewidencyjny Budzistowo
  • Zarządzenie Nr 121 z 30.05.2008 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2008 rok
  • Zarządzenie Nr 120 z 26 maja 2008 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu
  • Zarządzenie Nr 119 z 21 maja 2008 roku w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości ( obręb ewidencyjny Grzybowo)
  • Zarządzenie Nr 118 z 16.05.08 r. w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości ( obręb ewidencyjny Budzistowo)
  • Zarządzenie Nr 117 z 30.04.08 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2008 r.
  • Zarządzenie Nr 116 z 24.04.08 r. w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości ( Kądzielno)
  • Zarządzenie Nr 115 z 22.04.08 r. w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości ( obręb ewidencyjny Dźwirzyno).
  • Zarządzenie Nr 114 z 21.04.08 r. w sprawie dnia wolnego od pracy
  • Zarządzenie Nr 113 z 09.04.08 r. w sprawie udzielenia Kierownikowi GOPS upoważnienia.
  • Zarządzenie Nr 112 z 03.04.08 r. w sprawie udzielenia upoważnienia do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach indywidualnych z zakresu pomocy społecznej
  • Zarzadzenie Nr 111 z 31.03.08 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2008
  • Zarządzenie Nr 110 z 31.03.08 r. w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego GOTiGK w Kołobrzegu za 2007 r..
  • Zarządzenie Nr 109 z 18.03.08 r. w sprawie zmiany Regulaminu Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
  • Zarządzenie Nr 108 z 18.03.08 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2007r
  • Zarządzenie Nr 107 z 14.03.08 r. w sprawie określenia zasad ponoszenia kosztów zakupu okularów korygujących wzrok dla pracowników urzędu gminy
  • Zarządzenie Nr 106 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 78 Wójta Gminy Kołobrzeg z dnia 24 grudnia 2003 r..
  • Zarządzenie Nr 105 w sprawie udzielenia pełnomocnictw Kierownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu
  • Zarządzenie Nr 104 z 03.03.08 r. w sprawie powołania Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu
  • Zarządzenie Nr 103 z 03.03.08r. w sprawie upoważnienia Kierownik GOPS do prowadzenia postępowania wobec dłużników alimentacyjnych oraz w sprawie zaliczki aliment. a także wydawania decyzji admin. w tych sprawach
  • Zarządzenie Nr 102 z 03.03.08 r. w sprawie upoważnienia Kierownika do wydawania decyzji administracyjnych oraz podpisywania innych pism i dokumentów z zakresu świadczeń rodzinnych
  • Zarządzenie Nr 101 z 03.03.08 r. w sprawie upoważnienia Kierownika GOPS w Kołobrzegu do wydawnia decyzji administracyjnych oraz podpisywania innych pism i dokumentów z zakresu pomocy społecznej
  • Zarządzewnie Nr 100 z 08.02.08 r. w sprawie powołania Komisi Przetargowej w sprawie zbywania nieruchomości
  • Zarządzenie Nr 99 z 06.02.08 r. w sprawie regulaminu pracy urzędu gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 98-1-08 z 31.01.2008 r. w sprawie udzielenia upoważnienia kierownikom jednostek organizacyjnych gminy Kołobrzeg
  • Zarządzenie Nr 98 z dnia 31 stycznia 2008 r. Wójta Gminy Kołobrzeg w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej
  • ZARZĄDZENIE Nr 97
  • ZARZĄDZENIE Nr 96.
  • Zarządzenie Nr 95 z 04.01.08 r. w sprawie układu wykonawczewgo budżetu gminy na 2008 r
  Informacje

Liczba wyświetleń:  202

 

  Historia zmian

 Adres redakcji

Urząd Gminy Kołobrzeg
ul. Trzebiatowska 48a
78-100 Kołobrzeg

 Osoby odpowiedzialne za BIP

 Informacje o serwisie

  • Mapa serwisu
  • Instrukcja obsługi
Na potrzeby naszej witryny korzystamy z plików cookie w celu personalizacji treści. Pozwala nam to zapewnić maksymalną wygodę przy korzystaniu z naszych serwisów poprzez zapamiętanie Twoich preferencji i ustawień na naszych stronach. Możesz w każdej chwili zmienić ustawienia przeglądarki w zakresie korzystania z plików cookies.